Označením podlaží vyberte byt




















Vybírejte z bytů domu C na 4. podlaží
Prodejce

Hana Petržílková
+420 733 400 592
info@bakovskarezidence.cz
datová schránka: ass9ypa
Realitní kancelář
Next Reality EXPERT
Španělská 770/2
120 00 Praha 2 - Vinohrady
expert@nextreality.cz
IČ: 24216372
DIČ: CZ24216372
Prodejce

Postup prodeje bytu
V nabídce máme cenově dostupné bydlení ve vysokém standardu. Na všechny byty poskytujeme dvouletou záruku na kvalitu a zároveň nabízíme nejvýhodnější možnosti financování nového bydlení. U nás si určitě vyberete!
Pokud Vás zaujme některý z našich bytů a rádi byste si vše dobře promysleli, můžete provést zcela nezávaznou rezervaci, která platí 72 hodin. Pokud následně potvrdíte svůj vážný zájem, uzavřeme spolu rezervační smlouvu. Rezervační poplatek činí 115.000,-Kč. Pak máme maximálně 45 dní na uzavření Smlouvy o smlouvě budoucí kupní.
V případě, že potřebujete zajistit financování zajistíme vše potřebné. Nejpozději do 48 hodin od získání kompletních údajů pro vytvoření řešení od nás získáte:
- Vyhodnocení finanční situace vč. kalkulace úvěru
- Návrh řešení Vaší situace
- Seznam podkladů, které budou potřeba pro schválení žádosti doložit
- Časový harmonogram jednotlivých kroků zpracování žádosti
V případě uzavírání smlouvy v průběhu výstavby a dokončování nemovitosti se jedná o Smlouvu o budoucí kupní smlouvě. Tato smlouva řeší všechny okolnosti realizace bytového domu a převodu bytu do vlastnictví klienta. Po podpisu smlouvy o smlouvě budoucí kupní zaplatíte první část ve výši 20 % z kupní ceny poníženou o rezervační poplatek. Druhou a poslední část ve výši 80% z kupní ceny zaplatíte, jakmile budete mít uzavřenou kupní smlouvu. Kupní smlouva se uzavírá po dokončení nemovitosti a kolaudace (tj. v průběhu září 2023). Na základě Kupní smlouvy dochází k převodu vlastnického práva (včetně příslušného spoluvlastnického podílu na pozemku a společných částech bytového domu) ze společnosti na klienta.
Závěrečná kontrolní prohlídka za účasti klienta a zástupce investora na místě stavby a pořízení tzv. zjišťovacího protokolu, kam se zaznamenávají případné drobné vady či nedodělky spolu s dohodnutým termínem pro jejich odstranění. Podpis předávacího protokolu, předání klíčů a složky dokumentace obsahující zejména záruční listy a uživatelské návody k instalovaným zařízením.
V říjnu 2023 se stěhujete!